戛卜鹂鸥

杂食,乱写文,瞎p图
To Be Human - Sia/Labrinth

       不放弃还是想安利一下这首歌!!!没有打错tag就是觉得歌词也很符合沈巍……

        Under rich, relentless skies
  寥廓苍穹之下
  I've been setting highs
  我居高已久
  I felt you walk right through me
  感觉到你从身边走过
  You're the thing that I invoke
  你是我所欲所求
  My all persistent goal
  是我不磨灭的执念
  Sent to make me queazy
  使我黯然销魂

  And oh, it's hard now
  噢 事情已变得困难
  With time, it works out
  随着光阴流逝 事已成定局
  To be human is to love
  归于凡尘 亦是放手去爱
  Even when it gets too much
  即便需承载得再多
  I'm not ready to give up
  我也不会放弃
  To be human is to love
  归于凡尘 亦是放手去爱
  Even when it gets too much
  即便需承载得再多
  I'm not ready to give up
  我也不会放弃
  All the tigers have been out
  猛虎早已出局
  I don't care, I hear them howl
  我不在乎 唯闻咆哮震天
  I let them tear right through me
  任凭其将我割据
  Can you help me not to care?
  你停止所谓的关心 前来援救我吗
  Every breath comes a prayer
  一次次微弱的喘息 都在祈祷着
  Come and take this pain from me
  期待着你的前来 为我消除痛苦
  And oh you're so far now
  噢 但你已渐行渐远
  So far from my arms now
  从我的臂膀中远逝
  To be human is to love
  归于凡尘 亦是放手去爱
  Even when it gets too much
  即便需承载得再多
  I'm not ready to give up
  我也不会放弃
  To be human is to love
  归于凡尘 亦是放手去爱
  Even when it gets too much
  即便需承载得再多
  I'm not ready to give up
  我也不会放弃
  To be human
  回归凡尘
  To be human
  回归凡尘
  To be human
  回归凡尘
  Just 'cause I predicted this
  因为我早已预料到了
  Doesn't make it any easier to live with
  这不会让一切一帆风顺
  And what's the point of knowin' it
  那么知晓结果意义何在
  If you can't change it? You can't change it, change it
  若你无法改变这事实
  Just 'cause I predicted this
  因为我早已预料到了
  Doesn't make it any easier to live with
  这不会让一切一帆风顺
  And what's the point of knowin' it
  那么知晓结果意义何在
  If you can't change it? You can't change it, change it
  若你无法改变这事实
  To be human is to love
  归于凡尘 亦是放手去爱
  Even when it gets too much
  即便需承载得再多
  I'm not ready to give up
  我也不会放弃
  To be human is to love
  归于凡尘 亦是放手去爱
  Even when it gets too much
  即便需承载得再多
  There's no reason to give up
  我也没有理由放弃
  Don't give up
  尽管苟延残喘 也不放弃

评论

热度(11)